
Niewątpliwie jest on dobrym rozwiązaniem, gdyż wielu potencjalnych klientów zwiększyło swoją aktywność w sieci, współtworząc bardzo rentowny rynek. Dlatego remarketing Google jest skutecznym narzędziem pozyskiwania klientów. Otóż remarketing polega na tym, by dotrzeć do potencjalnych klientów, którzy już odwiedzili naszą witrynę. Remarketing jest procesem wieloetapowym.

W pierwszym etapie polega na gromadzeniu jak najwięcej informacji o danym kliencie, który odwiedził naszą witrynę. Wizytując ją pozostawił po sobie ślad, co sprawia możliwym określenie jego cech osobowościowych. Można uzyskać informacje w którym miejscu witryny był najdłużej, co zwróciło jego uwagę. Zebrane informacje posłużą następnie do utworzenia reklamy.
Taka reklama (zobacz skuteczne pozycjonowanie stron) będzie bardziej skuteczna, gdyż oparta na analizowanych danych dotyczących jej adresata. Następnym etapem jest wysłanie komunikatu do potencjalnych klientów. Mamy tutaj dwie możliwości. Można wysłać ją w formie mailingu. Drugą możliwością jest wyświetlenie tej reklamy na innych stronach internetowych internetowych, wizytowanych przez tego użytkownika.
Pamiętaj, że wnikliwe opracowanie (https://multibed.pl/zarzadzanie-mieszkaniami-na-wynajem/) to często najbogatsze źródło informacji? Tak jest i w tym przypadku – gdy klikniesz ten odnośnik, przeczytasz inne pomocne treści.
Dużym walorem i zarazem wspólną cechą tych dwóch form przekazu jest to, że trafia się do odbiorcy z reklamą usługi lub produktu, który go interesuje. Następnie już tylko pozostaje śledzenie i analizowanie wyników kampanii, aby ją uskutecznić i zoptymalizować. Powyższe czynniki remarketingu czynią go bardzo skutecznym instrumentem zdobywania wiedzy o użytkowniku.